Tarnowskie Centrum Senioralne z siedzibą przy …………., przestrzega zasad prywatności osób fizycznych korzystających ze strony internetowej działającej pod adresem …………...

Jakie dane osobowe zbieramy?

Dane zbierane automatycznie

Podczas wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane odwiedzającego dotyczące adresu IP, nazwy domeny, typu używanej przeglądarki, systemu operacyjnego, rozdzielczości ekranu itp. informacje pomagające nam jeszcze lepiej dostosować stronę do potrzeb użytkowników.

Dane zbierane podczas rejestracji

Część witryny wymagająca logowania użytkownika wymaga zebrania takich danych jak adres mailowy, imię, nazwisko itp.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą poczty elektronicznej przekazujesz nam dane takie, jak imię, nazwisko, adres email, itp.

W jaki sposób wykorzystujemy zgromadzone dane?

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do personalizacji zawartości naszych stron internetowych, analizy rodzaju informacji wyszukiwanej na naszej stronie internetowej itp.

Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia zarejestrowanym użytkownikom zalogowania się i korzystania z naszego systemu.

Dane zbierane w trakcie korespondencji email będą wykorzystane wyłącznie w celu utrzymania komunikacji elektronicznej.

W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane użytkowników naszego systemu mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

W przypadku naruszenia zasad korzystania z naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego inne przepisy prawa, zastrzegamy sobie możliwość przekazania uprawnionym instytucjom danych osoby, której wymienione zdarzenie dotyczy.

W żadnym wypadku nie będziemy udostępniali zebranych danych innym podmiotom trzecim, w szczególności podmiotom prowadzącym działalność komercyjną.

W jaki sposób można poinformować nas o zmianie danych?

Dane zebrane w procesie korespondencji lub rejestracji mogą być na życzenie przekazane nam poprzez email usunięte lub zmienione. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić ani usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa wykorzystuje ciasteczka.

Pliki cookies (ciasteczka) są to nieduże pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (np. komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie), którego uzywamy do przeglądania stron internetowych.

Podmiotem umieszczającym informacje w formie plików cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu Użytkownika oraz uzyskującym do nich dostęp jest TCS.
Plików cookies mogą również używać podmioty współpracujące z TCS, m.in. partnerzy świadczący usługi analityczne, organizatorzy szkoleń, spotkań itp.

Ciasteczka zapisywane przez TCS nie służą identyfikacji użytkownika (z wyjątkiem stron, które wymagają zalogowania) i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

Zarządzanie plikami cookie

Przeglądarki internetowe stosowane przez użytkowników umożliwiają zarządzanie plikami cookie. Ustawienia domyślne zazwyczaj zezwalają na zapisywanie takich plików - poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w najpopularniejszych przeglądarkach:

Mozilla Firefox

Internet Explorer

Chrome

Opera

Zmiany naszej polityki prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie. Nowa polityka prywatności wchodzi w życie wraz z jej opublikowaniem.